mandag den 1. juli 2013

Roskilde Festival

Smutter af sted lige om lidt. Har lovet mig selv ikke at drikke for meget... Skal huske at mærke efter og have mig selv med i, hvad jeg foretager mig. Ikke bare blive båret væk af de andres humør.

Jeg har en alt for pakket sommerferie... Men det er gode ting. Så det går nok.

Fik desuden 12 til sidste eksamen... Så nu er snittet oppe på 11,2. Har det lidt ambivalent med det, men jeg skal minde mig selv om, at det faktisk er rigtig godt, og det er noget, jeg godt kan være stolt af. Og at det ikke gør noget, når jeg en gang imellem får 10 i stedet for 12. Det er de færreste, der har så højt et snit på universitetet, og med det kaotiske studieforløb jeg har haft, så er det faktisk noget, jeg kan tillade mig at være rigtig stolt over. Skal bare lige finde ud af at være det.

1 kommentar:

  1. Tillykke med det super flotte gennemsnit! Det ER noget at være stolt af, men kender godt din perfektionisme..

    Håber, du får en god festival :-)

    SvarSlet