fredag den 21. juni 2013

Note to self

Sukrinmelis er IKKE det samme som flormelis.
Havregrynskugler (eller i mit tilfælde, havregrynskuglemasse) med sukrinmelis smager IKKE som havregrynskugler med flormelis.

Jeg er splittet mellem ikke at ville gå uden for min dør og så manglen på flormelis.

Og jeg røg i minus på kontoen i går pga. dumme antibiotika, så det ville være ufatteligt dumt at købe junk på nettet. På den anden side er jeg et eller andet sted ret ligeglad lige nu. Jeg er træt af ingen penge at have. Men hvis jeg nu ikke brugte mindst 12-24.000 kr. om året på at kaste mad op i toilettet, så var mit budget måske ikke så stramt?

Hvordan skal man desuden tage antibiotika 3 gange dagligt i 14 dage, når man planlægger at kaste op fra kl. 11 til sent ud på natten?

Fuck.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar