tirsdag den 9. juli 2013

It's alive!

Ja ja, jeg lever endnu. Jeg overlevede Roskilde, og det var faktisk en af de rigtige gode af dem... :) Super selskab, og jeg forsøgte virkelig at have mig selv med i det hele. Det er mange af de samme mennesker, som jeg var på Copenhell med, men jeg tog den beslutning bare at være 100% åben om min spiseforstyrrelse. Ikke sådan, at jeg gik rundt og fortalte alle det, men hvis vi skulle spise eller sådan noget, og jeg opførte mig underligt, så fortalte jeg bare den rigtige grund i stedet for at lyve. Og jeg fortalte, at jeg meget gerne vil være social med dem oftere, men at det bare ikke altid er super nemt, når der altid er mad og øl involveret. Men det var faktisk bare virkelig, virkelig hyggeligt. :)

Og jeg har drukket som et svin (endda også øl!) og spist nogenlunde normalt - og jeg har kun taget 500 gram på. Det er faktisk okay i forhold til, hvad jeg havde frygtet. Nu er jeg bare hjemme og er blevet syg. Kroppen var vist alligevel ikke helt gearet til så meget druk, aktivitet og fest. Men sjovt var det, og om et par dage er feberen og snottet nok væk igen. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar