mandag den 10. oktober 2011

Dehydration

Jeg har drukket omkring omkring 3 liter vand i dag. 2 liter inden for de sidste 2-3 timer, men jeg føler mig voldsomt dehydreret. Sådan er det, når det hele ryger op igen.

Er i gang med forundersøgelse til et 10 ugers forløb på Center For Spiseforstyrrelser i Risskov. Har indtil videre været til to psykologsamtaler af omkring 2-3 timers varighed hver. Torsdag morgen skal jeg til diætist for at få lagt min personlige spiseplan. Torsdag eftermiddag skal jeg til indledende samtale for at starte op i en gruppe efter efterårsferien. Og onsdag i denne uge skal jeg til min egen læge for at følge op på hvordan det går med den antidepressive medicin, og fredag skal jeg til min gamle diætist. Det bliver nok sidste samtale hos hende.

Jeg har også afsluttet forløbet med min gamle psykiater. Det bliver noget rod at gå både hos hende og ude på Center for Spiseforstyrrelser.... Og så passede det jo perfekt, eftersom hun alligevel skulle flyttes til en anden afdeling og derfor SKULLE afslutte alle sine patienter. Spørgsmålet er bare, om hun mente, at jeg var klar til at blive afsluttet, hvis hun ikke skulle skifte afdeling. I guess we'll never know. Ser hende aldrig igen.

Jeg har besluttet at tage på skiferie lige efter jul og så hen over nytår. Skal bare lige have hevet nogle flere med på idéen... Og have sparet penge sammen til det. Så ville det nok hjælpe, hvis jeg ikke - som i dag - brugte 170 kr. på mad, som jeg bare kaster op.

Jeg er faktisk for første gang i et år startet måneden med et plus på kontoen. Det var lidt vildt. Før jeg fik løn og alting.... Plus! Men det ændrer sig nok hurtigt, eftersom jeg har tjent for mange penge i forhold til min SU dette år, så jeg er flad i december. Jeg må spare. Bruge færre penge. Kaste mindre op. Være mere fornuftig.

Jeg har sat mig på frokostordningen på arbejde hele ugen... Alt for overmodigt..... Hvorfor gjorde jeg også det? Kan jo slet ikke overskue det. Dammit. Jeg må lige tage mig sammen.

Jeg vil spise min latterlige sandwich færdig, og så vil jeg gå ud og kaste op. Igen. Argh. Melodramatisk crap. Jeg har brug for mere vand.... Og salt. Min krop er ved at blive skør.

2 kommentarer: