onsdag den 17. august 2011

Endnu en dag...

Klokken er over tre om eftermiddagen... Jeg ligger i min seng.

Egentlig havde jeg planlagt at stå op kl. 8, men da uret ringede satte jeg det til kl. 9. Og da klokken blev 9 besluttede jeg, at jeg alligevel ikke ville op. Jeg har rejst mig for at gå på toilettet, men det er også det eneste. Jeg har ikke spist noget endnu, men jeg har jo sådan set heller ikke lavet noget, så jeg har heller ikke rigtig brugt nogen energi. Jeg har set film på min computer.

Det underligste er, at jeg egentlig slet ikke har lyst til at stå op. Jeg vil gerne bare blive liggende. Men jeg bliver nødt til at komme i gang i morgen. Det duer ikke at være sygemeldt så længe. Jeg skal op på studiet i morgen, og så skal jeg til psyk bagefter. Og så skal jeg arbejde. Jeg skal virkelig arbejde. Hele torsdag aften og hele fredagen. For at indhente bare noget af den tid, jeg har været syg...

Argh. Det er unfair, at når man sætter verden på pause, så kører den stadig videre uden for hjemmets 4 vægge. Jeg vil bare gerne have ro. Ro i en uges tid eller to. Helt ro.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar