søndag den 24. juli 2011

Så meget selvhad...

Det er utroligt. Jeg kan slet ikke beskrive det. Jeg hader min krop. Jeg hader mig selv for at være så spineless. At være så ynkelig og fed og grim og forfærdelig. For ikke at træne. For ikke at sove nok. For at spise for meget. For at stresse for meget. For at arbejde for meget. For ikke at være effektiv nok og ikke få lavet alt det, jeg gerne ville nå at lave. For at koste staten penge. For ikke at være der for mine venner. For at ødelægge mine tånegle. For ikke at farve hår ofte nok. For at bruge penge, som jeg ikke har. For at spise en masse crap. For at have gigantiske overarme. For at have for store fødder. For at have en grim næse. For at have en klam og fed hage. For at veje over 60 kg. For at veje over 65 kg. For at være fed.

Jeg vil bare være done. Jeg vil leve et simpelt liv i mit eget tempo.... Får jeg nogensinde ro til det?

Jeg elsker mit job. Jeg vil ikke sige op, men damn... Jeg er træt. Alt for træt. Jeg får ikke sovet ud, og jeg får ikke trænet. Jeg hader mig selv endnu mere for det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar