onsdag den 27. juli 2011

Downhill....

Argh. Mere mad, mere crap, færre penge, broke, broke, broke....

Søvnmangel. Motionsmangel.

Selvhad. Så meget selvhad for tiden. Jeg overvejer, om jeg skulle klippe mit dankort over og i stedet få et visa elektron... Få den kassekredit ud af verden.  Min konto går i plus hver måned. Og den vil gå i plus næste måned igen. Jeg kommer til at have lige omkring 10.000 kr. til hele måneden. Det burde være rigeligt til husleje, mad, en tur eller to til sjælland, måske endda en tur over og besøge min mor. Men det er svært, når jeg bruger over 4000 på mad. Kors, hvor er det dumt. Dummere end religion. Og det er fandme dumt.

Jeg er ikke suicidal, men jeg er helt sikkert selvdestruktiv. Jeg tænker på, hvordan det ville føles at få benet i klemme mellem toget og perronen... Hvordan min krop ville flyve rundt i luften, hvis jeg på cyklen drejede ind foran en modkørende bil. Om det ville gøre ondt. Hvordan det ville gøre mig sengeliggende i lang tid. Hvordan jeg kunne få en pause fra livet...

Jeg har sådan lyst til at gøre skade på mig selv. Jeg er ikke cutter, og jeg har ikke cuttet siden jeg var en lille emo teenager på 14-16 år. Jeg gik over til en anden form for selvdestruktivitet, som ikke er så tydelig for omverdenen. Ingen åbne, blødende sår. Men indre kaos. Lukkethed. Ulykkelighed. Mit fordøjelsessystem er helt fucked. Ødelagt. Mit mæthedscenter er holdt op med at fungere. Mine tænder bliver værre dag for dag. Men der er ingen åbne sår. Intet de kan se. Jeg er ffs ikke en gang undervægtig. Jeg er faktisk i den tunge end af normal. Hader mig selv endnu mere for det. Savner mit 17,3 BMI. Savner det så meget....

Hvis man kunne skære hul i sig selv og lade sig dræne for blod for på den måde at tabe sig nogle kilo..... Jeg har hørt, at kroppen ikke har godt af at miste mere end en halv liter blod ad gangen. Men kroppen må vel bruge en masse energi på at genskabe det blod? Kan man måske tabe sig af det? Eller kan jeg bare skære min klamme, grimme, fede mave væk?

Jeg vil ikke mere. Jeg vil sove fra det hele. Jeg vil ophøre med at eksistere. Ikke dø. Bare pause det hele. Slippe væk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar