tirsdag den 5. juli 2011

Druk og kilo og Roskilde og.....

Jeg har spist alt for meget på Roskilde. Og drukket alt for meget. Jeg har været så pinligt berørt over hvordan min krop ser ud, at jeg ikke har kunnet gå rundt i ærmeløse bluser. Mine fede flæske-overarme vil bare blævre alt for meget. Min ulækre mave stikker ud konstant.

Argh. Jeg skal sove. Jeg har *kun* taget ca. 1 kg på, og det er positivt, eftersom jeg faktisk har tabt mig omkring 2-3 kg. efter jeg startede på antidepressiver. Men jeg er stadig voldsomt fed. Fed, fed, fed, fed, fed.

Jeg skal sove. Jeg skal få styr på min døgnrytme igen. Jeg skal få gang i min daglige arbejdsrytme. Jeg skal komme hjem til normal tid. Jeg skal have tid til at slappe af, spise ordentlig aftensmad. Drikke tonsvis af kaffe i løbet af dagen.

Det vil hjælpe mig til at få styr på mine tanker igen. De negative tanker skal gerne væk. De kommer nok ikke helt væk, før der også lige ryger 6-7 kg. Men hvornår gør der nogensinde det? Hvornår forsvinder de lortekilo for bestandigt? Hvornår holder jeg op med at være en lille fed blævrende klump?

Ja, ja, ja.... Jeg ved det. Negative tanker.

Faktisk havde jeg en virkelig god festival. Hyggelig. Og uden voldsomme bulimiske udfald. Havde lige en enkelt dag eller to, hvor tankerne var alt dominerende. Men at kaste op på et klamt festivaltoilet er fandme ulækkert. Så hellere i hegnet. Der er så mange, der brækker sig i forvejen. Man kan endda gøre det helt åbenlyst, for folk går bare ud fra, at man er stiv. Fuck, hvor er det langt ude.

Argh. Nederen tanker.

Ordentlig søvn, ordentlig morgenmad, ordentlig rytme i hvad tid på døgnet jeg tager mine piller, måske en løbetur i ny og næ... Så skal jeg nok komme ovenpå igen.

Men det var nu rart med noget ferie. Nu vil jeg gå i seng.... Arbejde i morgen klokken 9, og jeg endte med at sidde oppe og se Dear John her til aften. Okay film, men skuespillet var ikke fantastisk.... Som tudbrøle-film er Remember Me 100.000 gange bedre.

Godnat. :) Jeg skal nok forsøge at være mindre negativ næste gang.

Ha. Bull shit. No promises. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar