onsdag den 6. juli 2011

Binge

Jeg har spist 2 frysepizzaer, 2x180g haribo slik, omkring 100g chokolade, 8 chokoladeskildpadder og 900 ml nougatis. Jeg har stadig 300g chokolade og 900 ml jordbæris tilbage.

Jeg havde et skænderi med min roomie i går. Han er en nar, fordi han aldrig løfter en finger, og jeg er træt af det. I dag har jeg bare ikke kunnet overskue noget. Har siddet på mit værelse siden jeg kom hjem fra arbejde. Savner min kat, men jeg vil ikke have hende inde hos mig, når jeg alligevel bare sidder og propper klamme ting i kæften.

Sidder bare og ser How I Met Your Mother og forsøger at glemme, at jeg er klam og fed. Går ud og kaster op så snart jeg kan høre, at min roomie ikke længere er i køkkenet eller i stuen.

Ad bad. Hvor er jeg ulækker. Vil spise noget mere is. Og kaste op. Argh. Dumme mig.

Skal til psyk i morgen tidlig. Og købe flere piller. Løber tør i morgen. Det har stået på to do listen siden mandag, men jeg har bare glemt det hver dag. Super dumt.

Jeg er vist generelt bare enormt dum. Pis også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar