torsdag den 26. maj 2011

To gode dage på én uge!

Klokken er mange, og jeg skal snart i seng. Men I får lige dagens successhistorie, før jeg hopper i seng. :)

Jeg har ikke kastet op i dag! :D Det betyder, at jeg nu har haft hele 2 gode dage på én uge (mandag og onsdag), hvilket ikke er sket i omkring 3 uger. Så det er mildt sagt awesome. :)

Alligevel kan jeg ikke lade være med at slå mig selv lidt i hovedet.... For grunden, til at jeg ikke kastede op i mandags, var at jeg var på arbejde fra 9 om morgenen til 21:30 om aftenen. Da jeg kom hjem var jeg bare så smadret, at jeg gik i seng. Og jeg fik slet ikke nok kalorier den dag. Gætter på omkring 800 kcal eller sådan noget. Måske lidt mere.

I dag har jeg skrevet opgave HELE dagen. Jeg har egentlig læst og læst og læst, og jeg startede først på selve skriveprocessen her for en halv times tid siden. Jeg har skrevet en kort indledning, hvor jeg har redegjort for, hvad jeg vil gøre i opgaven, og det må være nok for i dag. Jeg har mine kilder på plads, og jeg har noter til alting. Nu skal det bare skrives ned.... Det skal nok gå. Jeg har også hele dagen i morgen.

Jeg skal desuden til læge i morgen tidlig. Jeg forventer, at han sætter min daglige dosis antidepressiver op, for det var planen til at starte med. Han ville bare lige vente lidt for at se, hvordan jeg reagerede på pillerne. Men der er ingen super alvorlige bivirkninger, så mon ikke han sætter dosis op? Vi får se... Håber i hvert fald snart at de begynder at virke ordentligt. Synes stadig mit humør veksler voldsomt meget, og min trang til binges er generelt ikke blevet mindre.

Jeg har heller ikke spist helt nok i dag, men det er alligevel bedre end i mandags. Og så har jeg drukket en hel del kakao-kaffe, hvilket har holdt mig vågen og nogenlunde frisk i hovedet. :)

Men argh... Jeg vil holde op med at slå mig selv i hovedet og i stedet bare være glad for, at min hals ikke igen i aften er helt fucked, at mine tænder ikke gør ondt og føles underlige, og at jeg ikke føler mig sukkerhøj, men i stedet bare lettere pumpet på koffein. :) Og så vil jeg smutte ind i seng, så jeg kan være frisk i morgen og skrive resten af opgaven. :)

(Og...! Jeg har også handlet, så jeg faktisk for en gangs skyld har rigtig mad i køleskabet! Success, success! :) )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar