søndag den 29. maj 2011

Bytur

Nogle gange gør man som spiseforstyrret nogle åndssvage ting.... Som fx at tage i biografen og spise en masse slik. Og efterfølgende tage på restaurant og købe 2 retter mad og 3 mojitos. Og så kaste op.

Jeg havde en virkelig hyggelig aften med en rigtig god ven, som jeg ikke har set i mange måneder. Men det virker bare ikke logisk at jeg har brugt omkring 550 kr i går, og at jeg har kastet op for omkring 300 kr. Dumt, dumt. Især dumt, at jeg lige nu sidder og overvejer, hvorvidt jeg skal gå i 7-eleven og købe is. Som jeg ved, at jeg også bare vil kaste op, hvis det endelig er. Jeg burde læse. Jeg har endnu en eksamen om ikke så længe, og jeg skal mødes med min læsegruppe om få dage.. Burde få styr på det.

Argh.. dumt. Det er også bare fordi det er mange dage siden jeg har haft et ordentligt binge. Jeg har ret voldsomme cravings. :( Øv, øv. Jeg bliver sgu aldrig pæn og slank... Dumme dumme spiseforstyrrelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar