søndag den 9. juni 2013

Negative tanker

Jeg har så mange negative tanker lige nu. Jeg vil så gerne være positiv, men det er bare virkelig svært.

Jeg skulle have været til noget introduktionshalløj i onsdags på Stolpegården, men jeg kunne ikke overskue det. Blev hjemme, købte klam mad og kastede op i stedet. Stort set det samme som jeg har gjort her til aften. Skal bare ud og kaste op igen om lidt...

Jeg har slet ikke lyst til at spise normalt for tiden. Jeg vil gerne tabe mig. Mit vægelsind irriterer mig så meget... Jeg vil gerne leve af mine energidrinks. Og intet andet.
Jeg tog også en dum pille i onsdags... En af mine stackers. Fedtblokering. Tager en mere i aften. Får nok problemer med at sove (koffein og alt muligt andet shit der er i dem), men... Denne her lorteoverspisning skal ikke ødelægge det for mig.

Burde skrive opgave, men jeg får slet ikke skrevet noget. Den skal afleveres senest på torsdag, og jeg har planer hele onsdagen. Tirsdag morgen skal jeg ud på Stolpegården igen til noget lægesamtale, og om aftenen har jeg egentlig et møde. Men jeg aflyser måske mødet. Kan slet ikke overskue det lige nu.

Jeg har lyst til at tømme alle mine køkkenskabe og smide alting ud. Hvad skal man også med knækbrød? Man (dvs. jeg) ender jo bare med at spise det, og så fucker det hele min dag up, og så går jeg helt i baglås.

Argh. Jeg har lyst til at skrige, men jeg er så fysisk udmattet, at jeg ikke en gang orker at rejse mig fra stolen. Det er som om verden er helt fremmed og alting foregår uden for min egen krop.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar