lørdag den 11. maj 2013

Eksamen

Sidder og skal skrive opgave. Men jeg laver ret mange overspringshandlinger... Til gengæld er det lidt nemmere med maden, når jeg skal skrive opgave. Det giver mig et fokus. Men ja.. Ved ikke, om det er det rigtige fokus. Spiser mindre. Men kaster ikke så meget op...

Skal til middag med kæresten og nogle af hans venner i aften. De har været rigtig søde og forstående, så vi bestiller noget udefra og spiser hjemme. Alternativet var at tage ud og spise, og det kunne i så fald først blive efter kl. 20. På den måde er der lidt mindre stress, og vi kan spise til normal tid. Har bare ikke lyst til at være til besvær... Men de var helt ok med det. Det sagde de i hvert fald. Håber ikke, at jeg kommer til at føle, at jeg er til besvær.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar