fredag den 27. maj 2016

Still here

Jeg kom aldrig videre, men det gjorde han heller ikke. Så nu er vi sammen igen.

En gang imellem bliver jeg stadig lidt usikker på det hele, men jeg holder forbandet meget af ham, så jeg tænker, at det nok skal gå. Jeg kan se os sammen. Det er det vigtigste. Det kan godt blive til børn og alt sådan noget på et tidspunkt...

I forhold til bulimien, så svinger det voldsomt. Lige for tiden går det ikke så super, og jeg har et sted mellem 2 og 4 dage om ugen, hvor det bare går helt galt. Det er lidt for meget.

Jeg er færdig med min kandidat og arbejder nu fuldtid. Det er hårdt. Men mange omkring mig siger, at det bare er en periode... Det tager tid, men efter det første år, så skulle man være inde i rutinen. I forbindelse med arbejde skal jeg tage noget efteruddannelse, og lige nu er det det, der slår benene væk under mig. Men jeg skal nok bare lige hænge i lidt endnu. Et år mere, og så er det overstået. Så er det "kun" arbejde. Det er der også rigeligt i...

Jeg vil hoppe over i seng. Jeg skal på arbejde i morgen, og jeg har brugt 6-7 timer på b/p i dag, så jeg har nok brug for at få lidt hvile.

1 kommentar:

  1. Kære.
    Havde sådan håbet, du havde fået det bedre.
    Jeg krydser fingre for dig.
    Har du overvejet at starte op i behandling igen?

    Knus. ISammeBåd

    SvarSlet