onsdag den 3. april 2013

Minor setback

Det gik lidt galt her til aften. En del galt. Har ikke råd til at det skal gå galt... :/ Men det gjorde det altså alligevel. Jeg skal holde op med at tro, at jeg kan klare alt muligt. Socialt samvær, fx. Det er alt for risikabelt. Jeg skal bare passe mig selv og ikke deltage i 1000 ting. Det fjerner fokus, og det kan jeg slet ikke overskue. 


Har for mange sociale events... Men det virker til, at folk bliver så skuffede, når man ikke laver aftaler med dem alle sammen konstant. Jeg skal bare sætte mig og lave ingenting. Og øve mig på at lave ingenting. Det er slet ikke så nemt, som det ser ud...! Mere planlægning. Mere lave-ingenting. Planlagt ingentingslavning?

Jeg er bange for vægten i morgen. :( Måske jeg bare skulle lade helt være med at veje mig. Bare denne ene gang. Plejer ellers altid at veje mig, når jeg er hjemme. Ved ikke rigtig....

2 kommentarer:

  1. Hej! Jeg vil bare sige, at jeg følger din kamp herinde. Du er sej, at du er så ærlig og deler dine tanker og følelser. Kram.

    SvarSlet