torsdag den 4. april 2013

Keep it up...

Jeg føler mig ikke så stærk i dag. Men det skal gå. Det bliver det nødt til. Kæresten kommer i aften og sover her til i morgen, og vi skal tidligt op... Jeg har ikke tid eller mulighed for at have en dårlig dag i dag. Jeg har også lige kigget lidt på min økonomi... Der gik mere end 2400 kr. til kloakken i sidste måned. Det duer ikke. Slet ikke. Det kan mit budget slet ikke holde til... :s
Jeg savner mine mere anorektiske perioder. Det er bare heller ikke fordi de gør noget særlig godt for mig. Havde en "god" periode i november/december/januar/februar og tabte mig en hel del. Min kæreste sagde dog, at jeg så ret syg ud til sidst. Mindes det ikke rigtig. Mindes bare at jeg var fin. I marts skred det hele. Til gengæld tror jeg, at jeg har fået mere "rigtig" mad i marts... Levede stort set bare af pebernødder i december. Kan også se og mærke på min krop, at jeg ikke fik de vitaminer, jeg behøvede. Jeg har fået en mild version af beau's linjer på nogle af mine fingernegle, og mine svimmelhedsanfald tog til i den periode. :/ Man kan ikke leve af så usund og vitaminfattig kost for længe.

Anyway. Motivation. Jeg fryser. Måske jeg skulle tage en kop varm the...

Brev fra "regionen" skulle have været her nu. Der er intet kommet. Giver det til næste uge.

Desuden fucker CMS'et på blogger.com stadig... Når jeg vil ind og se nye kommentarer får jeg denne besked:
På forsiden kan jeg se det totale antal af kommentarer på min blog, men jeg får ikke noget detaljeret overblik, så jeg skal huske tallet fra gang til gang og så ind og lede på frontend-delen af bloggen, når tallet har ændret sig. Ret belastende... :/ Det betyder, at jeg ikke lige har overblik over kommentarer endnu. Den viser også det totale antal kommentarer inkl. de kommentarer, som er blevet flyttet fra min urbanblog til denne blog, men dem kan jeg ikke se på frontend-delen af bloggen. Ret mystisk.
Har meldt det til google 3 gange. Vi får se, hvad der sker. Hvis der er nogen, der har erfaringer med lignende problemer, så hører jeg gerne fra jer. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar