tirsdag den 9. august 2011

Behandling

Fik i dag et behandlingstilbud ved Center for Spiseforstyrrelser i Risskov. Vi snakkede lidt, og jeg fik en madplan, som jeg kan kigge lidt på og forberede mig mentalt til at starte på.... Der er godt nok mange kalorier i sådan en madplan.

Men ja.... Hun sagde, at jeg skulle regne med at blive indkaldt til undersøgelse i midten af september. Blodprøver, sundhedsundersøgelser, samtale om baggrund, samtale om mad, etc., etc.....

Så kører møllen.

Blev lidt skræmt af hendes ord om behandlingen, men ja.. Jeg vil gerne være rask. Jeg vil have det bedre. Men så alligevel... Hun snakkede om, at hvis ikke man kunne følge planen og ikke viste fremskridt, så blev man sat på næste trin, som er 3 dages indlæggelse om ugen med mere intensiv behandling i stedet for den ambulante behandling. Damn.... Man bliver lidt sådan.... Altså... Vil det sige, at hvis jeg ikke kan holde mig oppe på 2100 kcal om dagen, så...? Skræmmende.

Men jeg vil have det bedre.

I dag har jeg kun spist morgenmad (A38 ftw!), en proteinbar og en portion tomatnudler. Går snart i seng... Er ret træt.

Lang dag igen i morgen.

Tror jeg vil smutte ind i seng og stene lidt med min computer. Og også læse den der idiotsikre kostplan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar